loading...
جام جهانی 2014 برزیل
علی بازدید : 11 شنبه 27 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دسايي: آرژانتين شانس نخست قهرماني است


مدافع سابق تيم ملي فرانسه، آرژانتين را بخت نخست قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل عنوان کرد و گفت: اين تيم چه با درخشش مسي و چه بدون درخشش مسي مي‌تواند عنوان قهرماني را در برزيل کسب کند.


جام جهاني 2014 برزيل کمتر از يک ماه ديگر آغاز مي‌شود و 32 تيم حاضر در اين رقابت‌ها در هشت گروه چهار تيمي برابر هم به ميدان مي‌روند.

مارسل د‌سايي، مدافع غنايي الاصل سابق تيم ملي فرانسه در جام جهاني 1998 درباره جام جهاني 2014 گفت: من فکر مي‌کنم آرژانتين شانس نخست قهرماني در برزيل است. به نظر من قهرماني آرژانتين به هيچ وجه به مسي بستگي ندارد، چه مسي در اوج باشد و چه نباشد آرژانتين شانس نخست قهرماني در جام جهاني است. آنها فوتبال گروهي بسيار خوبي را به نمايش مي‌گذراند و در جام جهاني خواهيد ديد که مسي بازيکن اصلي آنها نيست.

مدافع سابق تيم ملي فرانسه که توانست به همراه اين تيم در جام جهاني 1998 به قهرماني برسد، در ادامه گفت: در جام جهاني هميشه بازي نخست از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. علاوه بر آن شرايط آب و هوايي در برزيل ممکن است باعث شود تا تيم‌ها در روز نخست ناهماهنگ باشند.

دسايي درباره تيم ملي انگليس در جام جهاني گفت: آنها بازيکني ندارند که بتواند به تنهايي سرنوشت يک مسابقه را تغيير دهد. من فکر نمي‌کنم انگليس جام جهاني موفقي داشته باشد. شايد خيلي‌ها درباره وين روني صحبت کنند، اما او در جام جهاني 2010 چه کرد؟ روني در جام جهاني آفريقاي جنوبي به هيچ وجه موفق نبود، در حالي که خيلي‌ها از او انتظار موفقيت داشتند. البته نبايد فراموش کنيم که آنها بازيکنان جوان و خوبي در تيم‌شان دارند و در سال‌هاي آينده مي‌توانند پيشرفت کنند. فکر نمي‌کنم انگليس بتواند به مرحله پاياني جام برسد. به نظر من پتانسيل تيم ملي بلژيک بالاتر از انگليس است و حتي مي‌تواند به فينال هم برسد. به نظر من بلژيک مي‌تواند شگفتي ساز جام جهاني شود.

دسايي که سابقه دو قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را به همراه مارسي و ميلان در کارنامه خود دارد، در پايان درباره شاگردان ديديه دشان، گفت: تنها مشکل فرانسه اين است که آنها بازي گروهي خوبي نمي‌توانند انجام دهند. آنها تا زماني که در خطر حذف نباشند نمي‌توانند بازي خوبي را از خود به نمايش بگذارند. من انتظار ندارم فرانسه در جام جهاني به قهرماني برسد. تنها به آنجا مي رويم و اميدواريم بتوانيم بازي به بازي عملکرد خوبي داشته باشيم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 1,118