loading...
جام جهانی 2014 برزیل
علی بازدید : 22 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

کفاشيان خطاب به فوتساليست‌هاي ملي‌پوش:

ايران مي‌تواند در جمع 3 تيم برتر دنيا قرار بگيرد


رئيس فدراسيون فوتبال در جمع ملي‌پوشان فوتسال گفت: شما توانايي آن را داريد که در جمع سه تيم برتر دنيا قرار بگيريد.


علي کفاشيان امروز در اردوي تيم ملي فوتسال حاضر شد و با بازيکناني که خود را براي جام ملت‌هاي فوتسال در ويتنام آماده مي‌کنند، صحبت کرد.

به نقل از فارس، کفاشيان خطاب به ملي‌پوشان گفت: شما نبايد مغرور شويد هرچند که در جمع 5-6 تيم برتر دنيا هستيد. شما که هستيد، اگر ما هم باشيم مي‌توانيم در جام جهاني بين سه کشور اول جهان قرار بگيريم. اين اراده را در شما، کادر فني و کميته فوتسال مي‌بينم. اين کميته وظايفش را خوب انجام داده است.

وي ادامه داد: سال گذشته دست‌مان تنگ‌تر بود و به دليل مشکلاتي که داشتيم نتوانستيم به شما خوب برسيم. من هم به اينجا آمده‌ام تا وعده پاداش بدهم، بعد از آنکه در ويتنام نتايج خوبي گرفتيد و به جام جهاني رفتيد و با دست پر برگشتيد پاداش ويژه‌اي به شما اهدا خواهم کرد. بايد به فکر رفتن به جام جهاني و بازي با تيم‌هاي مطرح دنيا باشيم.

کفاشيان تأکيد کرد: شما بازيکنان فوتسال منظم و متعهد بوده‌ايد و جزو بهترين‌ها هستيد. هيچ حاشيه‌اي هم نداشته‌ايد و خوب تمرين کرده‌ايد. من به عنوان مسئول فدراسيون به وجود شما افتخار مي‌کنم و برايتان آرزوي موفقيت مي‌کنم. دعا مي‌کنيم با دست پر بازگرديد و نتايجي شايسته بگيريد و نشان دهيد که آسيا براي شما کوچک است.

رئيس فدراسيون فوتبال افزود: کشورهاي آسيا سرمايه‌گذاري خوبي در فوتسال کرده‌اند، تايلند، ژاپن و حتي کشورهاي ديگر هم در اين رشته تلاش کردند، نبايد هيچ حريفي را کوچک بدانيد. حالا براي من يک دست بزنيد!

در ابتداي حضور کفاشيان، خسوس سرمربي تيم ملي فوتسال به رئيس فدراسيون گفت: از حضور شما تشکر مي‌کنم، وجود شما را در اردو نياز داشتيم، ما براي جام جهاني خودمان را آماده مي‌کنيم و من چون عاشق کارم هستم کارم را خوب انجام مي‌دهم و خسته نمي‌شوم.

در ادامه هم رضا افتخاري رئيس کميته فوتسال گفت: در حال حاضر از جمع 25 بازيکن شايسته فقط 14 بازيکن در اردو هستند. اميدوارم بتوانيم در اردوهاي آينده از وجود بازيکنان خط خورده هم استفاده کنيم. تيم ما شخصيت قهرماني دارد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 1,148